Πολιτικη Επιστροφών.
Ο πελάτης κατά την παραλαβή του προϊόντος είναι υπεύθυνος να ελέγξει αν η συσκευασία είναι άθικτη και αν η κατάσταση των προϊόντων που παρέλαβε είναι η επιθυμητή ή υπάρχουν τυχόν εμφανή προβλήματα ή ελαττώματα του προϊόντος ώστε να μην χάσει τα δικαιώματα που απορρέουν από το νόμο περί ελαττωματικών προϊόντων.
Ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας του και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων και όχι απαραίτητα νέα παραγγελία, χωρίς να αιτιολογήσει την επιστροφή. Ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την παραγγελία του ενώ την έχει εξοφλήσει αλλά αυτή δεν έχει αποσταλεί από τον έμπορο. Ο έμπορος μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους (δεν αφορά την περίπτωση μη παραλαβής προιόντος καθώς και ακύρωσης παραγγελίας πριν αυτή εκτελεστεί). Το προϊόν που πρόκειται να επιστραφεί θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και σε άθικτη συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
Καμία επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται για οποιοδήποτε προϊόν εάν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει αλλοιωθεί με οποιονδήποτε τρόπο η συσκευασία του.
Σε περίπτωση μη παραλαβής του προιόντος που οφείλεται στην εκάστοτε μεταφορική εταιρία ή στην ACS COURRIER ο έμπορος οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης για τη μη παραλαβή προιόντων.
Προϋποθέσεις επιστροφής:
- Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
- H επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
- Tο προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, τιμολόγιο, Δελτίο αποστολής-Τιμολόγιο κ.ο.κ)
- Nα βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, η δε συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν
- Για να φτάσουν τα προϊόντα σε καλή κατάσταση πρέπει να τα συσκευάζετε κατάλληλα -σε ένα μεγαλύτερο κουτί- έτσι ώστε να είναι προστατευμένα κατά την αποστολή.
- Σε περίπτωση αντικατάστασης ενός μη ελαττωματικού προϊόντος θα επιβαρυνθείτε με τις παρακάτω χρεώσεις:
Ο Πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής του προϊόντος που θέλει να κάνει αντικατάσταση ή επιστροφή προς εμάς, και σε περίπτωση που θέλει άλλο προϊόν τότε επιβαρύνεται ξανά τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος προς αυτόν.
- Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει επιστροφή χρημάτων, τότε θα του επιστραφεί το ποσό που πλήρωσε αρχικά -5,00€ τα έξοδα αποστολής του προϊόντος που θα επιστραφεί σε εμάς.
- Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει προϊόν το οποίο είχε δωρεάν έξοδα αποστολής, τότε θα του επιστραφεί το ποσό, μείον τα 5,00€ για τα έξοδα αποστολής του προϊόντος που θέλει να επιστρέψει προς εμάς.
- Σε κάθε περίτωση η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται όταν παραλάβουμε το προϊόν και το ελέγχουμε ότι πληρεί όλες τις προϋποθέσεις (δεν αφορά την περίπτωση μη παραλαβής προιόντος καθώς και ακύρωσης παραγγελίας πριν αυτή εκτελεστεί).